Tříkrálová sbírka

 

TŘÍKRÁLOVÁ

SBÍRKA 2021

SEDLOŇOV

 

7.077.- Kč

 

Tříkrálová sbírka v letošním roce proběhla jinak, než jsme byli zvyklí. Naši koledníci vás z důvodu pandemie nemohli navštívit. Do kasičky, umístěné v kanceláři obce se přesto všechno podařilo vybrat 7.077.- Kč.

 

VŠEM DÁRCŮM SRDEČNĚ DĚKUJEME

Jen samé dobré zprávy, zdraví a pohodu

Vám přejí

Hana Ježková, starostka

zastupitelé a zaměstnanci obce Sedloňov

Adventní věnec

Čas oslavy života, čas setkávání, čas dokončování věcí, čas odpouštění. Pro mnohé z nás období předvánočního shonu, nakupování, chystání, uklízení, pečení…Zároveň se blíží čas vánoční s velkou magickou mocí a blíží se i konec roku.

Letošní advent tady u nás v Sedloňově bude jiný. nemůžeme uskutečnit tradiční setkání s rozsvěcením vánočního stromu, které bylo pro nás vždy příjemně stráveným časem. nemůžeme uskutečnit ani mikulášskou besídku, na kterou jsme se společně s dětmi také těšili….

Přesto všechno věříme, že celý advent, vánoce i začátek roku, i když bude jiný než v předchozích letech, prožijete v radosti, pohodě a hlavně ve zdraví!

To vám všem s celého srdce přejí všichni zastupitelé a zaměstnanci naší obce

Organizační opatření

V souvislosti s epidemiologickou situací v ČR spojenou s rozšířením onemocnění COVID-19 způsobeným novým koronavirem SARS-CoV-2 a dle úkolů uložených usnesením vlády České republiky č. 994, ze dne 8. října 2020, o přijetí krizového opatření vydává starostka obce Sedloňov.

ROZHODNUTÍ

o dočasném omezení úředních hodin Obecního úřadu v Sedloňově a úpravě způsobu vyřizování podání a omezení osobního kontaktu s klienty a chodu úřadu. S ohledem na usnesení vlády č. 994 ze dne 8. října 2020 bude od 12. října 2020 od 00:00 hodin do dne 25. října 2020 do 23:59 hodin pro veřejnost zavřeno mimo stanovené úřední hodiny.  

Úřední hodiny jsou stanoveny v tomto rozsahu:

Pondělí:     12.00 – 17.00 hod

středa:       12.00 – 17.00 hod

Klienti budou vpuštěni do budovy pouze s rouškou nebo jinou vhodnou ochranou dýchacích cest a podstoupí desinfekci a budou dodržovat rozestupy.

Doporučuje se využívat písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve  všech případech, kdy je to možné.

EMAILEM:

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

TELEFONICKY:

  • 494 660 345   kancelář úřadu
  • 724 179 126   starostka
  • 777 014 352   matrika, účetní

DATOVOU SCHRÁNKOU:  ratbt34

Oficiální informace k situaci na webu vlády